Keresés










Gyorskeresés


Mutatók
Hírlevél






Adatmódosítás




BodySport.Hu
 
Cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 75. 3/9.
Postázási cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 87. 3. em.
Telefon: 0612055713, 06309417865
Fax: 0612055713
Térkép:



A bodysport csapata szakmai szempontok szerint ajánlja az általa kiemelt edzőtermeket. Ezekben a termekben jól felkészült, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező edzők foglalkoznak a sportolni vágyókkal, akiknek a sport nem csak megélhetés, hanem hitvallás és életforma.

Mai, haszonorientált világunkban különösen nagy előny, hogy még dolgoznak az edzőtermekben ilyen jól felkészült, több éves sikeres edzői vagy versenyzői múlttal rendelkező szakemberek. Fontos tisztáznunk az edzőterem fogalmát. Az edzőterembe járó közönség Németországban, Skandináviában, Amerikában tudatosan választ az edzőterem és a welness terem közt, és mindkettő közönsége eltérő. Az edzőterembe járó közönség elsősorban erőnlétének, állóképességének, testalkatának megváltoztatása miatt jár edzőterembe. És az edzőteremnek ez is a rendeltetése.

A welness jelenség a mai, túlhajszolt életforma ellensúlyozására jött létre.

Már Magyarországon is létezik egy olyan réteg, aki minden percét előre kell megtervezze, minden hová autóval utazik, lifttel megy fel az irodájába, és komoly idegi terhelésnek van kitéve. A welness életforma egy megoldás lehet erre a problémára. A welness termek a jó közérzetről, az izomzat és a keringési rendszer karbantartásáról, a szervezet méregtelenítéséről szólnak, mindezt luxus körülmények között.
Bodysport.Hu
Cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 75. 3/9.
Telefon: 0612055713
Cégvezetők
NÉV POZÍCIÓ TEL.: FAX.: MAIL:
Vida Zoltán Cégvezető 06309417865 vida.z@axelero.hu
Szolgáltatások
A TESTÉPÍTÉS

A testépítés első igazi támogatója Joe Weider. Ő szedte rendszerbe a XX. század eleje óta kikísérletezett edzésmódszereket. Joe Weider az az ember, akinek köszönhető, hogy a testépítés általános megbecsülésnek örvend és hogy a profi testépítők igazi sztároknak minősülnek. A legtöbb könyv, folyóirat és verseny elindítása is az ő nevéhez fűződik. A legkiemelkedőbb testépítő világszövetség az I.F.B.B. létrehozása is az ő ötlete volt, melynek elnöke testvére, Ben Weider. ők ketten többet tettek a testépítés népszerűsítéséért, mint bárki más.

 ;

Az egészséges életmód és a testépítés Amerikában sokkal nagyobb népszerűségnek örvend, mint a világ többi országában. Talán azért van így, mert az átlag amerikai (a testépítés innen indul ki) több figyelmet fordít kondíciójára és étrendjére, mint pl. az európai ember. Ezért nem csoda, hogy a testépítés Mekkája Amerika. De ez a sport egyre nagyobb teret hódít szerte a világon, elsősorban a testépítőknek és a versenyeknek köszönhetően.

A világ legnagyobb versenye a Mr. Olympia, ezt évenként rendezik és győztese a világ legjobb testépítője címet viselheti. Ezen a versenyen profik indulhatnak és közülük is csak azok, akik jogot szereztek az indulásra. Ezt a jogot az kapja meg, aki a profi kvalifikációs versenyeken az első négy helyen végez, vagy amatőr világbajnokságot nyer. A profi kártyát az amatőr versenyeken kiemelkedően szereplő testépítők kiválthatják (ami természetesen pénzbe kerül) és az előbb említett amatőr világbajnokok kapják. Az amatőr világbajnokságon pedig minden ország legjobbja vagy legjobbjai vesznek részt.

A Mr. Olympia győztesei:


-Larry Scott (1965 - 1966)
-Sergio Oliva (1968 - 1969)
-Arnold Schwarzenegger (1970 - 1975,1980)
-Franco Columbu (1976,1981)
-Frank Zane (1977 - 1979)
-Chris Dickerson (1982)
-Samir Bannout (1983)
-Lee Hanei (1984 - 1991)
-Dorian Yates (1992 - 1997)
-Ronnie Coleman (1998 - 2001)

Azonban nem mindenki akar testépítő versenyeken indulni. A testépítés tömegsportként is egyre népszerűbb. Ennek a sportnak rendkívül sok haszna van, pl.:


-jobb erőnlét, nagyobb állóképesség
-felgyorsul az anyagcsere, ami a belső szerveinkre is jótékony hatással van (emésztés, vérnyomás, kiválasztás, méregtelenítés)
-vonzó külső
-fejleszti az önfegyelmet és kitartást
-a koncentráló képesség az élet minden területén fokozódik

Rengeteg sportban a kiegészítő mozgás súlyokkal való edzés, vagyis testépítés (sprinterek, úszók, nehéz atléták, kosarasok, kézilabdázók) Szóval, ha energiát fordítunk a testépítésre, csak nyertünk vele.

 

Sokan úgy gondolják, hogy a megfelelő diéta elég, és hogy a testépítők mind "kokszolnak". Na hogy is van ez valójában? Az emberek túlnyomó többségének a testépítésről azok a versenyzők jutnak eszébe, akik anabolikus szteroidokkal felpumpát izmokkal, 1 hét szomjazás után feszítenek a porondon.

Pedig a testépítés ennél sokkal tágabb fogalom...

A testépítés igazából egy teljes életmódot jelent, ami magában foglalja a helyes edzést, étkezést, alvást, és úgy unplug életet. Sajnos a versenysport ártalmai utolérték ezt a csodálatos sportot is és mára az emberek fejében a testépítés sokkal inkább kapcsolódik a tiltott szerekhez, mint a kerékpár vagy az úszás, pedig...

 

Egyszóval, aki nem versenyszerűen csinálja de azért komolyan, az sokkal egészségesebben él, mint azok akik elzárkóznak ettől a sporttól. Egy igazi testépítő nem iszik alkoholt, nem dohányzik, nem eszik csak olyat, ami a céljait szolgálja, tehát, hogy minél inkább hasonlítson az ideáljára. És hát valljuk be, azért azt senki sem vitatja, hogy egy szép izmos test sokkal esztétikusabb, mint egy aszkétikus módszerekkel lefogyasztott természetellenesen sovány test, amiért csak azok vágyakoznak, akik úgy gondolják, hogy minden jobb, mint elhízottnak lenni. Sokan úgy gondolják, hogy ha kevés kalóriát esznek, akkor nem kell mozogniuk a kívánt eredmény eléréséhez, de igazából annyira keveset esznek, hogy nem is tudnának mozogni. Egy olyan ember, aki a testépítés elkötelezettje ezzel szemben sok kalóriát visz be, izmot épít, közben zsírt éget és a keringési- valamint emésztőrendszerét sem teszi tönkre.

A testépítést elkezdeni akármikor lehet. Bármennyi felesleg van rajtunk, akárhány évesek legyünk is. Mindössze az a lényeg, hogy megfelelő edzéstervet állítsunk össze. Legcélszerűbb persze profi segítséghez folyamodni. Tehát mindenki keressen egy jó kis edzőtermet, vegyen egy bérletet, aztán már lehet is kezdeni. Ilyenformán sokkal könnyebben elérhetjük az áhított eredményt.

 A NATURÁL TESTÉPÍTÉS TITKAI

Azért az úgynevezett naturál testépítés, tehát illegális teljesítményfokozó szereket nem használó sportolók edzésének fortélyait vettük górcső alá, mert ebben az esetben "életbe vágó", hogy a legnagyobb tudással rendelkezzenek a testépítők, ha sikert akarnak elérni, valamint a konditerembe járók többségét ez az edzési mód érdekli. Persze a válaszok a nem naturál bodysoknak is nagyon hasznosak.

A kérdés, tulajdonképpen az, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki elérje - és minél előbb elérje - azt a szintet, ami már határozottan bodybuilder kinézetet kölcsönöz valakinek. Az én meghatározásomban ez egy átlagos magasságú (175 cm) alany esetében 75-80 kg tömeg, 8 százaléknál nem igazán magasabb testzsír, minimum 41 cm kar, 43 cm vádli, 65 cm comb és minden egyéb arányosan.

VANNAK TITKOK, DE EZEK MÉGSEM REJTETTEK!

Mondhatjuk, hogy a naturál testépítésnek vannak titkai, de ezek elérhető tudást képviselnek és csak azért "titkok", mert a legtöbb ember nem vesz tudomást róluk és nem tartja be őket. A szteroidok és az egyéb illegális teljesítményfokozó szerek a használóik túlnyomó többségénél csak "kiegyenlítő" szerepet játszanak, tehát az ezeket fogyasztók a doppingszerek előnyét arra használják, hogy a rendesen el nem végzett munka (edzés, evés) ellenére is fejlődjenek valamennyit, de természetesen nem annyit, mintha a maximális fegyelmet és a kokszot párosítanák a testépítéshez.

ÖSSZEFOGLALVA


- Eddz kitartóan és folyamatosan, de betervezett pihentető szakaszokkal!
- Lassan tömegelj és ne engedd a testzsírodat 12százalék fölé!
- Ha elérted a 12százalék-ot, lassan diétázz, de úgy, hogy szinte egyáltalán ne veszíts izomtömeget és erőt! Menj le 8százalék-ig és innen folytasd az izom felpakolását.
- Tanulj meg mindent az edzésről és az étkezésről, hogy minden fegyvert felhasználhass a saját előnyödre!

TESTÉPÍTÉS - ÁTMOZGATÓ EDZÉSTERV KÜZDŐSPOTOLÓKNAK


1. fekve nyomás 1×15, 1×12, 1×10, 2×8
2. tárogatás vízszintes padon 1×15, 1×12, 2×10
3. lehúzás széles fogással, hátgépen, tarkóhoz 1×15, 1×12, 1×10, 2×8
4. evezés evezőgépen 1×14, 1×12, 2×10
5. oldalemelés kézi súllyal 1×15, 1×12, 1×10, 2×8
6. bicepsz állva, rúddal 1×12, 1×10, 2×8
7. tircepsz lenyomás csigán 1×14, 1×12, 1×10, 2×8
8. lábnyújtás combfeszítő gépen 1×20, 1×16, 1×14, 2×12
9. felhúzás rúddal, dobogón 1×12, 1×10, 1×8, 2×6
10. lábhajlítás fekvő lábhajlító gépen 1×16, 1×14, 3×12
11. vádli állva 5×20
12. felülés ferde padon 4×30

TESTÉPÍTÉS - ALAPOZÓ NŐI EDZÉSTERV


1. oldalemelés 3×10
2. nyomás kézi súllyal, ferdén 3×10
3. lehúzás tarkóhoz 3×10
4. biceps kézi súllyal 3×10
5. triceps kézi súllyal 3×10
6. lábnyujtás gépen 1×15, 3×10
7. lábhajlitás fekve 1×12, 3×10
8. combközelítés 3×15
9. combtávolítás 3×15
10. fenék padon 3×12
11. vádli állva 4×20
12. hasprés padon 3×20

TESTÉPÍTÉS - ALAPOZÓ FÉRFI EDZÉSTERV


1. fekve nyomás rúddal 1×20, 1×15, 1×12, 1×10, 1×8, 1×6
2. tárogatás kézi súllyal, padon 2×14 , 2×12
3. lehúzás hátgépen , szélesen mellhez 1×20, 1×15 , 1×12, 1×10, 1×8
4. evezés gépen 1×15 , 1×12 , 2×10
5. oldalemelés kézi súllyal 1×20, 1×15, 1×12, 2×10
6. biceps scott gépen 1×15, 1×12, 1×10, 1×8
7. triceps lenyomás, csigán 1×15, 1×12, 1×10, 1×8
8. felhúzás 1×15, 1×12, 1×10, 2×8
9. lábnyújtás gépen 1×20, 1×16, 1×14, 2×12
10. guggolás 1×15, 1×12, 1×10, 1×8, 2×6
11. lábhajlítás fekve, gépen 1×20, 1×15, 1×12, 2×10
12. hasprés 4x40



PARTNEROLDALAINK:

Amidalla Search Engine          WYW Globál Directory

Add a Startlaphoz
Osztályok
Bogáti Árpád - személyi edző (Csorna)
Kapcsolat: Bogáti Árpád (testépítés) magyar bajnok, ÓRADÍJA: megegyezés szerint
Telefon: 06209960297
Földi Zoltán - személyi edző (Szigetszentmiklós, Szigethalom, Ráckeve, Kiskunlacháza)
Kapcsolat: Földi Zoltán (testépítés) hatszoros magyar bajnok, Európa bajnok; ÓRADÍJA: 1.500 Ft
Telefon: 06203405159
Gyöngyösi Roland - személyi edző (Pécs és környéke)
Kapcsolat: Gyöngyösi Roland (testépítés) Superbody bajnok, Bodysport Kupa harmadik helyezett; ÓRADÍJA: 2.000 Ft
Telefon: 06303110271
Jurinkovits Éva - személyi edző (Budapest - Vida Fitness)
Kapcsolat: Jurinkovits Éva (testépítés) Fitt Parádé harmadik hely, Superbody harmadik hely, fitness modell ÓRADÍJA: 2.000 Ft
Telefon: 06702333682
Kapusi László - személyi edző (Debrecen)
Kapcsolat: Kapusi László (testépítés) Superbody ezüst érmes; ÓRADÍJA: megegyezés szerint
Telefon: 06304641394
La Lave Alex - személyi edző (Budapest - Vida Fitness)
Kapcsolat: La Lave Alex (testépítés) Super Body abszolút bajnok; ÓRADÍJA: 2.000 Ft
Telefon: 06309604496
Lakatos
Kapcsolat: Lakatos
Telefon: 06209569600
Major Zsolt - személyi edző (Pécs és környéke)
Kapcsolat: Major Zsolt (testépítés) WABBA Európa bajnokság 5., Herkules Kupa 1., Bodysport Kupa 2. hely; ÓRADÍJA: 2.000 Ft
Telefon: 06209438701
Máté Szilvia - személyi edző (Pécs és környéke )
Kapcsolat: Máté Szilvia (testépítés) Bodysport Kupa második helyezett, fitness forma; ÓRADÍJA: 2.000 Ft
Telefon: 06309021938
Németh Róbert - személyi edző (Budapest - Vida Fitness)
Kapcsolat: Németh Róbert (testépítés) Junior M.B. ezüst érmes; ÓRADÍJ: 2.000 Ft
Telefon: 06703845753
Palecian
Kapcsolat: Palecian
Telefon: 06209556371
Sára György - szeméyli edző (Budapest - Récsei Center, Gilda Max 3.)
Kapcsolat: Sára György (testépítés) Super Body abszolút bajnok; EDZÉS DÍJA: 2.500 Ft egy edzés
Telefon: 06703817878
 
Készítette a BIT-Hungary Kft.
WebTudakozó portál• E-mail:info@webtudakozo.hu