Keresés










Gyorskeresés


Mutatók
Hírlevél






Adatmódosítás




Illatgardrób Kft.
 
Cím: 2060 Bicske, Bocskai u. 9.
Telefon: 06702933183
Parfümök ritkaságai, különlegességei és a legújabb parfümök bolti ár alatt 30-50 százalék kedvezménnyel!

VÁSÁROLJON PARFÜMÖKET AZ ILLATGARDRÓBBÓL EGY KATTINTÁSRA INNEN!

Engedjék meg, hogy bemutatkozzam: Nagy Krisztina vagyok! "Mániákus" parfümrajongó!
Immár 5 éve segítem ügyfeleimet a parfümök kiválasztásában! Már az idejét sem tudom, hogy jómagam mikor váltam a parfümök rabjává, de annyi bizton állítható, hogy e téren nagy tapasztalatra tettem szert! Számomra nem munka, hanem hobby az a segítség, amit ügyfeleimnek nyújthatok, mellyel a legmegfelelőbb és lehetőleg árban is a legkedvezőbb parfümöket megtalálhatják!

Illatgardrób

A gardrób általában tartalmaz hétköznapi és alkalmi ruhákat, illetve cipőket! Ugyanígy van ez a parfümök életében is, hiszen vannak olyan parfümök, amiket hétköznapi viseletre vásárolunk és vannak olyan parfümök, amiket neves és számunkra becses alkalmakkor használunk! Én ebben szeretnék segítséget nyújtani Önnek, hogy ILLATGARDRÓBJÁT minél olcsóbban, de természetesen teljesen eredeti parfümökkel építhesse fel! Amennyiben segítségére lehetek kérem, forduljon hozzám bizalommal www.illatgardrob.shp.hu oldalon!

Parfümök varázsa

Engedje meg, hogy a parfümök varázslatával segítsem saját illatgardróbbja kialakítását! Az illat kifejezőbb még a leggyönyörűbb ékszernél, a legjobban szabott ruhánál is, mert közvetlenül hat, nem lehet kitérni előle, öntudatlanul is a hatása alá kerülünk! A honlapom neve nem véletlenül ILLATGARDRÓB, hiszen ezzel a névvel szeretném sugallni az illat és a parfümök fontosságát, mint életünk része, hiszen ahogyan ruháink és cipőink fontosak számunkra és hétköznapjaink részévé váltak, úgy az illatok is, jelenesetben a parfümök is elfoglalták ezt a státuszt! Figyelni kell a parfümöket, és óvni őket a negatív környezeti behatásoktól! Ezek a hatások rögtön a parfümök elkészülte után próbának teszik ki az illatanyagot! Több kézen futnak át a parfümök, amíg az üzlet pocaira kerülnek! Megfelelően kell szállítani, kezelni őket, nem csak azért mert az illatanyag könnyen károsodhat, hanem azért is, mert luxuscikkekről van szó! Fontos, hogy otthon ne tegyük ki a parfümöt hosszan közvetlen fény vagy hőhatásnak, tehát ne érhesse az üveget a forró nyári napfény! Ha kiöntős nem pedig szórófejes kiszerelésű illatszert vásárolunk, ügyelni kell az üveg helyes lezárására, mert a parfümök nem érintkezhetnek hosszan a levegővel! A jó körülmények között tárolt parfümök sokáig megőrizhetik eredeti illatukat és minőségüket!
Cégforma: Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltatások
Parfümök az érzéseinkben


A különböző parfümök fajtáival nem csak csábítani lehet, kifejezhetjük velük boldogságunkat, érzelmeinket is! A parfümök szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez. Szinte minden érzelmet ki lehet fejezni a parfümök nyelvén.
Természetesen az öröm, a boldogság és a szerelemi szenvedély is visszaköszön a parfümök illatában, nevében, üvegén vagy reklámján keresztül! A csábítástól a kezdő szerelemig egészen a kiforrott, beteljesült szerelemig a parfümök alkotói szinte minden érzelmi állapotra és élethelyzetre kreáltak már parfümöket!
Léteznek jól ismert parfümök, amelyekről csak kevesen tudják, hogy az esküvő és a házasság határozza meg személyiségük lényegét! Azokat a parfümöket, amelyek a szerelmet helyezik középpontba legtöbbször szerelmespárral reklámozzák!
A gyengédség, a csók és az ölelés megjelenítésével erősítik az alkotók a romantikus hatást! Az erotikus töltetű parfümreklámok jóval nyíltabb utalásokat tartalmaznak, gyakran a meztelenség provokatív megjelenésével!

Parfümök és a szépség


A női szépséghez hozzájárul a parfümök szépsége is! A 18. század során még nem tettek jelentős különbségeket férfi vagy női parfümök között, és a parfümházak nem célozták meg olyan mértékben az egyik vagy másik nemet, mint manapság! Ez hosszú folyamat során változott meg olyannyira, hogy az elmúlt években unisex illatként kiadott parfümök sokakban megdöbbenést keltettek!
A hölgyek már fiatalkorban érdeklődnek a különféle szépségtermékek iránt. Számos márka kimondottan a fiatal lányoknak gyárt dekorkozmetikumokat! A két nem közül a hölgyek általában jobb szaglással rendelkeznek! Általában érzékenyebben is reagálnak az illatokra, és fontos számukra, hogy milyen illatot visel kedvesük! Elképzelhetetlen lenne, hogy a hölgyek ne használjanak parfümöket, a női szépséghez hozzátartozik az illat!

A parfümök és a férfi


A férfiaknak a parfümökhöz fűződő viszonya sokat elárulhat a parfümök világában bekövetkező változásokról! Egyre inkább kezd kiegyenlítődni a megjelenő nő és férfi parfümök aránya, néhány évtizede még jóval kevesebb férfi parfüm jelent meg évente, mint mostanság!
Ezzel összhangban a férfiakat egyre jobban érdeklik a parfümök, noha még mindig sok férfi csak after-shave-t használ! Ez minden bizonnyal annak a régi berögződésnek a maradványa, amely szerint a férfiak after-shave-t használnak a nők, pedig parfümöt! Mára a parfümházak egyre sokszínűbb férfi parfümökkel rukkolnak elő! Az utóbbi években megjelent az érzékenység, mint új személyiségjegy a férfi parfümök palettáján, ez jelentős újításnak tekinthető! Semmivel sem egyszerűbbek vagy kevesebbek a férfi parfümök, mint női társaik ugyanannyira kifejezők is lehetnek!

A parfümök helyes használata


Néhány gyakori helytelen szokásra szeretném felhívni a figyelmet! Gyakran látok olyan hölgyeket és urakat a parfümériákban, akik nem fújják ki a parfümöket se papírra, se a bőrükre, hanem a szórófejről szagolgatják az illatokat! Pont az élmény veszik el! Ráadásul az esetleges korábbi porlasztások eredményeként a szórófejen megtapadt, megváltozott illatú permet gyakran nem adja vissza a parfümök valódi illatát! Mindez persze nem jelenti azt, hogy sok parfümöt kell kifújni egyszerre, hiszen ez csak a szaglóreceptorok telítettségéhez vezet, ami szintén rossz a választás szempontjából!
Egy másik jelenség, hogy sokan túl közelről fújják a parfümök fajtáit a bőrükre (mondjuk 3-5 cm-ről), és ráadásul elkenik, bedörzsölik a permetet! Sajnos néhány eladó is ezt teszi. Ez miért helytelen? Azért mert nem a bőrfelületre kerül az illatanyag, és másként elegyedik a bőr természetes illatával! A szórófejet legalább 20-25 cm-re kell tartani a bőrtől, és nem szabad elkenni a permetet! A parfümök a bőrön kelnek életre, minden befolyásoló tényező közvetve vagy közvetlenül a parfümöt használó személy kémiáján keresztül érvényesül!

A parfümök története


A parfüm szó a latin per fumum kifejezésből ered, ami annyit tesz: a füstön át, vagy füst révén. Ugyanis a parfümök régi formája nem volt más, mint illatos füst (tömjén) amelyet füstáldozatok bemutatásához és a halottak bebalzsamozásakor alkalmaztak, kábító illattal megtöltve a levegőt.

Már ezer éve különleges metszett üvegcséket készítettek az illatszerek (kezdetleges parfümök) méltó tárolására, melyet a mai kozmetikai ipar a tökélyig fejlesztett. Maga az illatosítás több ezer érve nyúlik vissza. I. e. 3200-ben Menes fáraó sírjában az ékszereken kívül, rúzst, szempillafestéket, hajgöndörítő csipeszeket, fésűket és egyéb szépítőszereket, valamint illatos kenőcsök (parfümök) tégelyeit találták a régészek. Az előkelő, gazdag hölgyek is éppen ilyen kozmetikumokkal éltek.

Az első parfümfajta, a tömjén után megjelentek az illatos vizek, amiket a gazdag házakban használtak, nem csupán illatosításra, de a higiénia hiánya okozta kellemetlen szagok ellen is alkalmazták. Így mind kedveltebbé váltak az illatos vizek, ma már parfümök a világon. A régi időkben az emberek - már akik tehették - mértéktelenül bántak az illatszerekkel: illatosított vízben fürödtek, testükön, hajukon kívül illatosították az ágyaikat, a házukat, a hintójukat, sőt, még a lovaikat is. Az illatszerész, azaz a parfümök alkotója igen megbecsült szakma volt, amit gyakran papok, orvosok, patikáriusok és más tudós emberek gyakoroltak.

A parfümök kialakulásának korai írásai szerint a 16. században élő, híres olasz illatszerész, Mauritius Frangipani oldotta fel először égetett szeszben az illatanyagokat. Így őt tekinthetjük a mai parfümök szülőatyjának. Teltek az évek, újabb és újabb illatkompozíciók (parfümök) jelentek meg. Azután 1921-ben jött Coco Chanel a No 5-tel, és új fejezetet nyitott a parfümkreációk világában. Parfümje, ami olyan, mint az összes nő illata, mérföldkőnek számít a parfümök történelemben.

A két világháború között a parfümök vásárlói célcsoportja a munkásnő lett. A szocializmusban a Krasznaja Moszkva kölnik illata terjengett közép-Európában. Ami egykor úri kiváltság volt, mára minden nőnek természetes.

Parfümök társoldalai
Add a Startlaphoz
 
Készítette a BIT-Hungary Kft.
WebTudakozó portál• E-mail:info@webtudakozo.hu