Keresés










Gyorskeresés


Mutatók
Hírlevél






Adatmódosítás




Arting Kft.
 
Cím: 2011 Budakalász, Márton Áron utca 27/B
Telefon: 0626342057, 06309412590
Fax: 0626342057
Térkép:



Az Arting kiállítás tervező és kivitelező Kft.-t 1992-ben alapítottuk. Ahogy a nevében is megjelenik kiállítás tervezésével és kivitelezésével, valamint a kiállítás építőipari kivitelezésével foglalkozunk.

Vállaljuk egyedi isntalációs rendszerünkből épített standokat kiállítás kivitelezésére, továbbá állandó kiállítás terek létrehozását.

Displayek, információs pultok, belsőépítészeti kiállítás terek, szabadtéri pavilonok, valamint a kapcsolódó kertek megvalósítását.

Installációs rendszerünket rugalmasan az Ön termékéhez formáljuk, az Ön szaktudását ötvözve a miénkkel, és kialakítjuk a megrendelő számára legmegfelelőbb kiállítás teret.

Az elmúlt években az igényes hazai piacnak dolgoztunk, megrendelőink megelégedettségét bizonyítják, a visszatérő megbízóink.
Cégforma: Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégvezetők
NÉV POZÍCIÓ TEL.: FAX.: MAIL:
Ivánka László ügyvezető igazgató 06309412590 0626342057 info@arting.hu
Szolgáltatások
Szolgáltatásaink:


- Kiállítás tervezés
- Kiállítás kivitelezés
- Kiállítás építőipari kivitelezés

Legyen jelen cége a kiállítás rendezvényeken


Amennyiben egy cég megjelenik egy kiállítás jellegű rendezvényen, az annak a vállalkozásnak mindenképpen új befektetőket, illetve ügyfeleket jelent. Ezenkívül az adott cég ismertsége is növekszik, mivel a kiállítás látogatói a kiállítás minden standjánál körülnéznek, illetve érdeklődnek, hiszen az ilyen kiállítás rendezvénynek éppen az a célja, hogy az adott területen tevékenykedő cégek bemutathassák termékeiket, vállalkozásukat. Nekünk pedig az a feladatunk, hogy segítsük cégét megjelenni a kiállítás rendezvényen, vagy bármilyen egyéb hasonló jellegű eseményen. A kiállítás idejére megtervezzük, illetve a helyszínen a megrendelői igények szerint összeszereljük a standot. Egyedi megoldásokat kínálunk, vállalkozása elképzeléseit váltjuk valóra, hogy az a kiállítás szerves része legyen.

A kiállítás megvalósítás gyakorlati része


Vállalkozásának nincs más dolga, mint felkeresni bennünket, és miután egyeztettük a szükséges részleteket, valamint elképzeléseket arról, milyen kiállítás rendezvényről, illetve standról lenne szó, cégünk több 3D-s kiállítás látványtervet készít. Ez követően, ha a megrendelő eldöntötte, melyik felel meg leginkább cégének, mi legyártjuk, majd a kiállítás helyszínén összeszereljük.

Látványos kiállítás pavilonok


Az Arting a hosszú évek során szerzett szakmai tapasztalatai alapján a leglátványosabb kiállítás pavilonokkal, illetve kiállítás standokkal képes megjelentetni a megrendelő céget a kívánt kiállítás szerves részeként. Természetesen szem előtt tartjuk a megbízónk egyedi igényeit, elképzeléseit, hogy minden esetben a megrendelő számára legmegfelelőbb kiállítás standot tudjuk megtervezni, kivitelezni.

Kiállítás a marketing eszköztárban


Professzorok és gyakorlati szakemberek sokat foglalkoznak a kiállítás és marketing összefüggéséről, illetve a kiállítás mint marketing eszköz szerepéről. A különböző szakmai programok között sokszor vezetőtéma a kiállítás marketingereje.
Egy a közelmúltban megrendezett szakmai eseményen dr. Totth Gedeon professzor elmondta, fontos látni, hogy a kiállítás rendezvények komplex kommunikációs eszközök, amelyek több cél egyidejű, több eszközzel való kommunikációját teszik lehetővé. Presztízsértéküknél, a személyes kontaktusnál és a közvetlen információszerzés lehetőségénél fogva hatékony marketingeszközök lehetnek a vállalkozások kezében.
Hozzátette ugyanakkor, hogy a magyar kiállítók nem elég felkészültek. A megfelelő kiállítás rendezvények kiválasztásával még nem adódik gond, ugyanakkor az üzenet- és célmeghatározás a formalitások szintjén marad. Ebből eredően a cégek nem jelentkeznek igazán alkalomra szóló, a közönséghez igazított ajánlatokkal. Sok esetben gondot okoz a sajtómunka és a meghívók kiküldése terén tapasztalható felületesség is.

A szakember szerint nemzetközi összehasonlításban a hazánk kiállítói kevésbé látják át a kiállítás rendezvényekben rejlő lehetőségeket. Ennek jelentős részben a marketingszemlélet hiánya, illetve lassú adaptálása az oka. Felmérésekből arra is fény derül, hogy a honi kiállítók nem elég fegyelmezettek, nem tartják a határidőket, és a kiállítás rendezvényeket bulinak fogják fel ahelyett, hogy marketingmunkaként értelmeznék. Ez egyszerre csökkenti a személyzet motivációját, valamint az egyébként kulcsfontosságú utógondozás hatékonyságát.
Egy másik szakember szerint a kiállítás rendezvényeket alulértékelő cégek nem értesülhetnek időben a piacon tapasztalható alapvető tendenciákról és összefüggésekről, másfelől az eseményeket vizsgáló marketing monitoring rendszer számára is láthatatlanok maradhatnak fontos információk. Általános tendenciaként figyelhető meg, hogy a szak kiállítás rendezvények szerepe növekszik, míg az általános egyéb események jelentősége csökken. A szakmai terep jó alkalmat kínál a piac felmérésére, ugyanakkor a pontos célmeghatározás jelentősége még inkább nő.

Nagy Károly, a Magyarországi Kiállítás- és Vásárszervezők Szövetségének főtitkára arra hívta fel a figyelmet, hogy a kiállítók éppen a legfontosabb személyekkel nem foglalkoznak: a látogatókkal. Ez azt jelenti, hogy megjelenésüket, céljaikat, üzenetüket nem a várható közönségből kiindulva fogalmazzák meg (ha megfogalmazzák egyáltalán). Ebből eredően az ajánlatok nem elég célzottak, a kiállítás rendezvények pedig nem tudnak valódi üzleti eszközként hatni. Amennyiben a kiállítás rendezvényt egy üzleti folyamat részeként tekintjük, rögtön előtérbe kerülhet a célok mérhetősége, és szükségessé válik a mérési módszerek kidolgozása. Amíg ez a szemléletváltás nem történik meg, addig a kiállítás rendezvények rejlő marketing, illetve üzleti lehetőségek kiaknázása, messze elmarad az optimálistól. Pedig a kiállítás, olyan marketing eszköz, ami semmi mással nem helyettesíthető.

A kiállítás előnyei
- A kiállítás rendezvényeket számtalan különböző szakmai területen szervezik, és természetesen mindegyiknek az a célja, hogy az adott tevékenységi kör partnertalálkozójává váljon, ahol a cégek bemutatják új termékeiket, technológiáikat.
- A kiállító cég számos új vevőt, megrendelőt nyerhet, mivel azok a kiállítás alatt élő megtapasztaláson keresztül láthatják a vállalkozás tevékenységét.
- A kiállítás a legjobb konkurenciafigyelő eszköz, hiszen alig pár nap alatt felmérhető, ki, mit, hogyan és mennyiért kínál.
- A nemzetközi kiállítás rendezvényeken, üzleti találkozókon a cégek ingyenesen új piacokat találhatna, új hazai és külföldi partnerekre tehetnek szert.

A kiállítás utáni marketingtanácsok


Sok marketing vagy kereskedelmi menedzser ugyanabba a hibába esik, amikor a szakmai kiállítás, vásár vagy konferencia után az összegyűjtött névjegykártyák e-mailcímeire direkt reklám ajánlatokat kezd el küldeni.
Manapság, amikor a magyar piacot SPAM-ek (kéretlen reklámüzenetek) uralják, az előbbi példát követve nem érhetünk el komoly eredményeket. Üzenetünk legjobb esetben ki lesz törölve olvasás nélkül, legrosszabb esetben pedig feketelistára is kerülhet a kampányt küldő ISP (internetszolgáltató), valamint a küldő e-mailcíme.
Az e-mail marketing ott kezdődik, amikor a kampányt küldő cég megérti, hogy az üzleti kapcsolat nem kezdődhet direkt e-mail reklámküldéssel, hanem a kommunikáció jóváhagyásával. Tehát, ha egy adott kiállítás rendezvényen sok névjegykártyát sikerült szereznünk, küldhetünk e-mailt ezekre a címekre, azonban a levélnek rövidnek, tömörnek kell lennie. Nem lehetnek benne termék vagy szolgáltatást bemutató tartalmak, lehetőleg az e-mail csak szöveg alapú legyen.

A következő példán keresztül igyekszünk bemutatni az említett kiállítás utáni (follow-up) e-mail kommunikációt, és tippeket adunk az ebben az iparágban dolgozóknak is a kampányok sikeresebb megszervezésében.
Tegyük fel, hogy a szakmai kiállítás rendezvényen sok névjegykártyát gyűjtött össze. A kiállítás utáni napokban ajánlatos valamilyen szinten kategorizálni ezeket a névjegykártyákat. A szegmentálás már az adatok bevitele előtt történjen meg, hogy az e-mail kampányokat kiszolgáló szoftver már kész csoportokat tudjon kezelni. A kategorizálás következőképpen nézhet ki:

1. csoport - Szinte biztos megrendelők:
Ez az érdeklődők legkisebb része. Gyakran nagy érdeklődést mutatnak termékünk vagy szolgáltatásunk iránt, mert a cégükben már megjelent az igény, esetleg a döntés is, hogy a probléma megoldáshoz, melyik cégekhez forduljanak. Néhányan talán, meg is kérik az értékesítési képviselőt, hogy a kiállítás után hívja őket fel telefonon, részletek egyeztetése miatt. Mivel ez a csoport megfelelő igénnyel rendelkezik, és értesült erről a kiállítás alatt bemutatott termék- vagy szolgáltatástípusról, nem a hagyományos igényt ébresztő és oktatási anyagokat kell küldeni számukra e-mail kampányok során, hanem olyasmit, amiben ők látnak értéket. Ezek lehetnek trendkutatási anyagok, vagy akár legkkorszerűbb a piacon található fejlesztési újdonságok.

2. csoport - Érdeklődők:
Ez a csoport valószínűleg még nem érti, hogy cégünk milyen problémát képes megoldani termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal; vagy egyszerűen az illető nem a döntéshozó, holott a kiállítás folyamán látta, hogy cégük a mi célcsoportunk része. Ebben az esetben célunk csak az lehet, hogy ezt a csoportot oktassunk azaz, igényt ébresszünk bennük a termékünk szükségességéről.

3. csoport - Ajándék vadászok:
Sokszor nagy értékű ösztönzővel próbálkozunk elérni azt, hogy a cégek képviselői névjegykártyát hagyjanak a kiállítás standunkon. A szerencsés nyertes balatoni hétvégét nyerhet egy háromcsillagos szállodában, mást nem kell tennie, csak adja át névjegyét a kereskedelmi képviselőnknek stb. Ennek a csoportnak valószínű nincs igénye hasonló szolgáltatásra, de ha célcsoportunk része, akkor érdemes próbálkozni. E-mail kampány során rövid üzenettel, link gyűjteményeket és oktatási anyagokat ajánlhatunk fel. A lemorzsolódás valószínű nagy lesz, de legyünk optimisták.

Tudnivalók, érdekességek a kiállítás területéről

A kiállítás pontos definíciója


A kiállítás élőlények, természeti kincsek, tárgyak, áruk vonatkozó információkkal ellátott, meghatározott tematika szerinti bemutatása, közszemlére tétele.

A kiállítás tipológiája


Helye szerint:
Álló kiállítás: adott helyszínen, kiállítótérben egy alkalommal rendezett kiállítás
Vándorkiállítás: kiállítás más-más helyszínen, sorozatban ismételt bemutatása

Időtartama szerint:
- Állandó
- Időszaki

A kiállított tárgyak, a kiállítás jellege témája szerint


- Műtárgy kiállítás:
Az emberi értelem alkotta tárgyak, általában a művészeti és a műipar kiváló alkotásainak (képző-, ipar-, népművészeti és népi iparművészeti tárgyak, fotók, valamint a műszaki tárgyi kultúra értékeinek) bemutatása.

- Árubemutató kiállítás:

Eladásra szánt tárgyak bemutatása, amelynek célja, hogy az áru vételi szándékát növelje és a termék hasznossága szóbeli méltatással, gyakorlati bemutatóval vagy mindkettővel felértékelődjön. (Például: hangszerek, informatikai, multimédiás eszközök, hanghordozók, bútorok stb. bemutatása.)

- Élőlények, természeti kincsek kiállítása:

Ilyen rendezvényeken élőlények, illetve természeti kincsek bemutatása a cél, például növények, ásványok, kisállatok, díszmadár kiállítás.

- Börze:

Valamely árucikk, szolgáltatás, tárgy, műtárgy, kisállat, növény kínálatának és keresletének előre meghirdetett találkozási pontja.

- Hobbi kiállítás:

A hobbi kedvtelésből, nem haszonszerzés céljából végzett szabadidős, rekreációs tevékenység, amely tartalmát tekintve sokféle lehet, például tárgyak gyűjtése, kertészkedés, barkácsolás, amatőr művészeti tevékenység, utazás, sport. A hobbi kiállítás ezen tevékenységek eredményeinek bemutatása, így például bélyeg, képeslap, szalvéta, érem kiállítás, kiskerttulajdonosok terménybemutatója.

- Helytörténeti kiállítás:

Egy adott település (falu, város, városrész, kerület) története szempontjából érdekes és értékes, írott és tárgyi emlékek bemutatása (közszemlére tétele).

- Emlék kiállítás:

Egy vagy több személy tevékenységének, életművének bemutatása, vagy egy esemény írott és tárgyi dokumentumainak közzététele.

- Műszaki, természettudományi kiállítás:

A műszaki, természettudományi kultúra tárgyi és szellemi értékeinek bemutatása (például repülés története, az űrkutatás eredményei, telefon vagy egyéb eszközök, tárgyak fejlődését bemutató kiállítás).

- Egyéb kiállítás:

Az előző kategóriákba nem sorolhatók, például szakkör, művészeti csoport bemutatkozó tárlata.

Kiállítás társoldalai
Add a Startlaphoz
 
Készítette a BIT-Hungary Kft.
WebTudakozó portál• E-mail:info@webtudakozo.hu